I want to share with you the video we saw in class some weeks ago, when the referee Marcos came to speak with you about the rules of the sport, and the main values. It is very important for you to know, that values should be always over every kind of competition.
fair play
lunes, 5 de marzo de 2018
3º ESO CARTWHEEL
Here you are some tips to practise the cartwheel in your free time. In this video you can watch as well how to help your classmates to do the cartwheel. I hope you enjoy it!
Cartwheel progression
Cartwheel progression
domingo, 4 de marzo de 2018
2º ESO Diseño- Proyecto
Señal, símbolo, objeto/ Signal, symbol and object
Trabajamos el proceso creativo para desarrollar un símbolo que represente al grupo-clase, una señal que podamos poner en la puerta del aula y un objeto que tenga que ver con el símbolo, que sea tridimensional.
We work the creative process to develop a symbol that represents the group-class, a signal that we can put on the classroom door and an object that has to do with the symbol, which is three-dimensional.
Trabajamos el proceso creativo para desarrollar un símbolo que represente al grupo-clase, una señal que podamos poner en la puerta del aula y un objeto que tenga que ver con el símbolo, que sea tridimensional.
We work the creative process to develop a symbol that represents the group-class, a signal that we can put on the classroom door and an object that has to do with the symbol, which is three-dimensional.
4º ESO Diseño gráfico- proyecto
Teoría
Debéis incluir en el diario gráfico y trabajar en un proyecto grupal un diseño, cada grupo elegirá una rama del diseño gráfico:
Debéis incluir en el diario gráfico y trabajar en un proyecto grupal un diseño, cada grupo elegirá una rama del diseño gráfico:
- Editorial (portada de revista)
- Publicitario (cartel publicidad exposición)
- Imagen corporativa (logotipo grupo)
- Señalética (pictograma aula plástica)
Suscribirse a:
Entradas (Atom)